Sydney Brouwer (NL)

Sydney Brouwer (NL)

Sydney Brouwer is specialist en spreker op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving.
Sydney heeft de afgelopen jaren onderzoek gedaan naar bedrijven die vooroplopen op het gebied van klantbeleving in hun markt. Wat doen deze organisaties anders dan hun concurrenten waardoor ze keer op keer een legendarische klantbeleving bieden? Die vraag stond centraal in zijn onderzoek. Met de kennis uit dit onderzoek helpt hij tegenwoordig bedrijven bij het bouwen en behouden van een klantgerichte cultuur.
 

Sydney staat als spreker over klantgerichtheid met presentaties, keynotes, inspiratiesessies en workshops wekelijks voor een groep. Klantgerichtheid en klantbeleving vraagt namelijk best wel wat van je zaak, managers en medewerkers. Wat zijn de elementen van een klantgerichte cultuur? Hoe bouw je een klantgerichte organisatie? Hoe vind je mensen medewerkers met het juiste DNA die jouw klanten enthousiast gaan maken? Hoe maak jij als manager het verschil voor jouw mensen, zodat zij het verschil kunnen maken voor de klant? Als geen ander weet Sydney echter de inspiratie concreet toepasbaar te maken voor jullie de dagelijkse praktijk zodat iedereen er morgen mee aan de slag kan.

Zijn lezingen staan bekend om hun hoge energie, humor en een enorme rugzak aan voorbeelden en anekdotes over hoe het wel of juist niet moet. Hierdoor kunnen deelnemers zich altijd herkennen in zijn sessies. Zijn stijl staat bekend als energiek en informeel. 

Keynote: “Bringing Humanity Back to Business”

Heb jij ook ingezien dat klantgerichtheid van essentieel belang is voor jouw organisatie? Heeft de klant een goed gevoel bij jou – met andere woorden: is hij fan van jouw zaak -  dan is het hoogstwaarschijnlijk dat hij meer koopt, langer blijft en positief aanbeveelt. 

Echter, nog niet iedereen is hiervan overtuigd of hiermee bezig. Hoe maak je iedereen duidelijk wat het belang is van klantgerichtheid en een goede klantbeleving? Hoe verspreid je dat klantgericht denken bij jouw medewerkers zodat jullie er samen voor zorgen dat het elke dag een beetje beter wordt ondanks de toenemende invloed van e-commerce? 

Handelszaken die het menselijk aspect in relatie met de medewerkers en de relatie met de klanten terug weten te brengen, zullen de komende jaren als winnaar uit de bus gaan komen. … Bringing Humanity Back to Business.  

Testimonials

Deelnemer Multichannel Conference 

“Een van de weinige presentaties waarbij iedereen een smile op zijn gezicht had en geïnspireerd naar buiten liep!”

 C. Lembregts, Rotterdam School of Management (Erasmus University)

“Sydney convinced me that he is one of the most interesting speakers on customer experience management in the Netherlands.”

Eigenaar Interport B.V.

“Sydney is a highly motivated and enthousiastic teacher and trainer, specialized in the field of Customer Excellence. Sydney is capable of motivating you and your team to excel in the way you offer you services or products to your clients and treat your clients. , Following Sydney’s instructions and advice, will ensure long term profitable relationships between you and your clients. A real good investment in the future of your company!”

Medewerker Rabobank:

“Zijn enthousiasme en drive komen écht binnen! Inspirerend!”

Terug naar overzicht