Anders Jansen (NL)

Anders Jansen (NL)

Anders Jansen is partner van Flowresulting, adviesbureau Marketing & Strategie, en is voor verschillende klanten adviseur op gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving & Customer Journey.
Daarnaast helpt hij organisaties om nog beter hun klanten en medewerkers te begrijpen. Wat mensen in beweging krijgt, wat medewerkers en klanten écht enthousiast maakt over dienstverlening, wat maakt dat klanten zich verbonden voelen met elkaar, met medewerkers of met een organisatie.… Dit drijft Anders in zijn projecten.
Verwondering over hoe dingen gaan (en niet gaan) is daarin voor Anders een hele belangrijke brandstof om te adviseren, zelfs als hij in zijn vrije tijd op restaurant zit.
 
Flowresulting, het hoogst gewaardeerde adviesbureau van Nederland, helpt al 15 jaar bedrijven en grote merken van Nederland te kiezen wie ze willen zijn voor welke klanten. Dat doen ze op hun eigen manier: fanatiek, stevig, en met oog voor de hele organisatie. Zij geloven in een onderscheidende klantbeleving die het leven mooier maakt, mooier voor klanten en mooier voor medewerkers.
 

Inspiratiesessie: “Customer Journey inspiratiesessie: Blijf je verwonderen!”

Customer Journey is nog steeds het modewoord in veel organisaties die bezig zijn met het verbeteren van hun dienstverlening. De daad bij het (mode)woord voegen, is echter wel een tweede zo blijkt uit de praktijk...

In deze inspiratiesessie gaan we met concrete voorbeelden op zoek naar de ideale Customer Journey. Voor klanten én medewerkers. Waarbij drie “verwonderingen” over Customer Journey in de alledaagse praktijk ons door de inspiratiesessie zullen “gidsen”:

Verwondering 1: Meer dan de helft van de Customer Journeys draaien niet om klantbeleving

Verwondering 2: Meer dan de helft van alle verbeterideeën zien nooit het levenslicht

Verwondering 3: 75% van de wow-belevingen werken niet op de lange termijn

Anders is tijdens de Workshop Customer Journey B2B onlangs beoordeeld met een 8.5 score op 10. Kenmerken die hij toegespeld kreeg waren onder andere: gepassioneerd, bedreven, grappig en kundig.

Terug naar overzicht